Verantwoord Frituren leeft onder de gasten, maar acties te karig

Nick van der Linden uit Cothen is een kritische ondernemer die ons het volgende heeft laten weten: Naar aanleiding van de berichten in de media wil ik graag even reageren op uw poster die u ons heeft toegezonden. Ik vind het te karig! Juist nu moeten we als ondernemers die verantwoord frituren de handen ineen slaan en zeggen dat het oude vet weg moet! Ik doe dat door folders te laten bezorgen in elk huisgezin in onze gemeente. Ook heb ik mijn auto beplakt met stickers van de campagne. Verder houd ik in onze winkel een presentatie waarin Dennis van de Geest voorkomt en vertellen wij veel over verantwoord frituren. Waarom is deze niet op tv, landelijk? Nu is mijn vraag kan er geen landelijke actie komen om mensen erop te wijzen dat er ondernemers zijn die goed bezig zijn! Een soort stoplicht systeem die alle deelnemers aan de campagne op groen zet en de rest op rood. Maak de consument maar attent op de verantwoorde ondernemer. Al is het maar in de plaatselijke krant, in mijn geval het Utrechts nieuwsblad, waarin met naam en toenaam de ondernemers staan die goed frituren. Het leeft onder de gasten, nu moeten we het ijzer smeden! ‘